Kampanie reklamowe Linkedin - czym są i czy warto z nich korzystać?
Platforma jaką jest Linkedin, ma naprawdę wiele do zaoferowania. Jedną z ciekawych opcji są kampanie reklamowe Linkedin. Czym są i czy warto z nich korzystać? Odpowiadamy!
2020-08-12, 09:24

Kampanie reklamowe Linkedin - reklamuj się w social mediach

Obecnie, większość nowoczesnych firm, posiada profile w social mediach. Warto w pełni wykorzystać ich możliwości!

Czym są kampanie reklamowe na Linkedinie?

W zależności od naszego celu reklamowego, na kampanie reklamowe Linkedin to przede wszystkim: klasyczna reklama z pojedynczym zdjęciem, nowoczesna karuzela reklam graficznych, a także reklama wideo, reklama w wiadomości, czy też bardzo ciekawa opcja - reklama konwersacyjna. W porównaniu z innymi mediami społecznościowymi, reklama na LinkedInie niestety jest nieco droższa. Ma jednak wiele zalet.

Kampanie reklamowe Linkedin - czy warto z nich korzystać?

Kampanie reklamowe Linkedin posiadają wiele zalet. Jedną z nich jest fakt, iż możemy dotrzeć do zdecydowanie bardziej zawężonego i dobrze dobranego grona odbiorców. Ponadto, możemy podejrzeć prognozowane wyniki, a także zwiększyć zainteresowanie promowanymi przez nas treściami. Dzięki platformie Linkedin, możemy na szeroką skalę promować nasze produkty i usługi, do dyspozycji mają praktycznie wszystkie formaty reklamowe. Odpowiedź jest więc jednoznaczna: warto korzystać z tego typu reklam, oczywiście odpowiednio się do tego przygotowując.

KONTAKT / AUTOR
Ania Kowalska
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.