Reklama outdoor dla Twojej firmy - czym jest i czy warto zainwestować?
W dobie internetu wydawać by się mogło, że jest to główny i najważniejszy kanał marketingowy. Trudno się z tym nie zgodzić, jednak dobra tradycyjna reklama outdoor to najlepsze uzupełnienie kampanii on line. Dlaczego? Wyjaśniamy!
2021-06-08, 11:21

Czym jest reklama outdoor?

Tradycyjna forma reklamy obejmuje kilka jej rodzajów, wśród których znajduje się reklama outdoor, zwana inaczej zewnętrzną. Jest to forma przekazu marketingowego, która znajduje się w przestrzeni publicznej. Zaliczyć więc można do niej różnego rodzaju plakaty, billboardy, reklamy w środkach transportu, na przystankach, przy drogach i autostradach. Docierają również do bardzo dużego i zróżnicowanego grona odbiorców.

Reklama outdoor

Dlaczego warto w nią zainwestować?

Zewnętrza forma reklamy tradycyjnej to idealne uzupełnienie kampanii prowadzonej w rzeczywistości wirtualnej. Pomaga to zwiększyć zaangażowanie i ciekawość odbiorców,a także dotrzeć do większej ilości potencjalnych klientów. Powszechność i i stosunkowo długi czas ekspozycji sprawiają, ze reklama outdoor dobrze utrwala się w pamięci odbiorców. Aby była skuteczna, powinna być zauważalna, naturalna, nienachalna, a także dobrze dopasowana swoją treścią do miejsca. Jej ostateczny wygląd zależy od agencji marketingowej i indywidualnych preferencji osoby zamawiającej.

KONTAKT / AUTOR
Ania Kowalska
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.