Czym jest reklama outdoor?
Tradycyjna forma reklamy obejmuje kilka jej rodzajów, wśród których znajduje się reklama outdoor, zwana inaczej zewnętrzną. Jest to forma przekazu marketingowego, która znajduje się w przestrzeni publicznej. Zaliczyć więc można do niej różnego rodzaju plakaty, billboardy, reklamy w środkach transportu, na przystankach, przy drogach i autostradach. Docierają również do bardzo dużego i zróżnicowanego grona odbiorców.
Dlaczego warto w nią zainwestować?
Zewnętrza forma reklamy tradycyjnej to idealne uzupełnienie kampanii prowadzonej w rzeczywistości wirtualnej. Pomaga to zwiększyć zaangażowanie i ciekawość odbiorców,a także dotrzeć do większej ilości potencjalnych klientów. Powszechność i i stosunkowo długi czas ekspozycji sprawiają, ze reklama outdoor dobrze utrwala się w pamięci odbiorców. Aby była skuteczna, powinna być zauważalna, naturalna, nienachalna, a także dobrze dopasowana swoją treścią do miejsca. Jej ostateczny wygląd zależy od agencji marketingowej i indywidualnych preferencji osoby zamawiającej.